دلم از قفس دوست داشتن ها گریخت
رها شدم از بند زمان و زمانه
می روم از حال به ازل!
آغازی که من باشم و خدا!
هیچ نباشد جز سکوت
و آغوشی گرم از نور

دنبالم فقط در خاطره ها بگرد
من حتی یک گام پیش نمی گذارم!



********************************************************

یه چند تا سوال و موضوع تو ذهنمه مینویسم هرکسی نظری داشت لطفا بگه! ممنون میشم!


1- وقتی دلسرد میشین چکار میکنین؟

دلسرد شدن برای من تقریبا آخرین انتخابه وقتی مدام و پشت سر هم کوتاه میام و فراموش میکنم، یهویی یه جایی انگار لیوان لبریز بشه دل می برم و دیگه دلسرد میشم! یعنی بود و نبود اون فرد از اونجا به بعد در حقیقت برام فرقی نمیکنه و از لحاظ عاطفی دیگه گرایشی بهش ندارم. خیلی کم پیش میاد از کسی دلسرد شم یا بهتره بگم رسیدن به آستانه ی دلسرد شدنم خیلی زمان بره! ولی اگه دلسرد بشم دیگه نمیتونم آدم قبلی باشم! دیگه اون فرد برام مهم نمیشه!
ممکنه نشونه ی افسردگی باشه! من همیشه سعی دارم بقیه راحت و خوشحال
باشن، حالا اینکه دیگه برام فرقی نکنه بود و نبودشون نشونه ی خوبی نیست! خصوصا که الآن تو یه مدت کوتاه از 3 نفر باهم دلسرد شدم!
وقتی میام
خونه حس میکنم تو یه پانسیونم که توش با یکی مشکل دارم و برای تحمل شرایط ازش دوری میکنم! اهمال مسئولیت ها خیلی اذیتم میکنه و اگه فکر کنم اون فرد نسبت بهم بی مسئولیته راحت تر با شرایط کنار میام!
2- میدونین داد کی به نتیجه میرسه؟
به نظر من وقتی که بجای تکون دادن تارهای صوتی حنجره، خونه ی خدا رو بلرزونه!
دل مومن خونه ی خداست! حیف ک مومن (به معنی واقعی) نیستم وگرنه شاید جواب ظلم هایی ک بم میشد رو زودتر میگرفتم!
3- فکر میکردم زندگی می سازم دریغ از اینکه یه خاله بازی بوده ک وقتی مامانامون صدامون کنن باید تمومش کنیم!
4- به نظر شما زندگی چه رنگیه؟
من هروقت بهم میریزم همه چی برام زرد و نارنجی و قهوه ای میشه! با اینکه عاشق پاییزم ولی از این رنگا متنفرم!
5- دلم فقط تو دستای خداست! یدا.. فوق ایدیهم! خداروشکر.
6- میدونین اینکه خونه و خونواده دارین خیلی خوبه ولی اگه قبولشون نداشته باشین حستون افتضاح تر از نداشتنشون میشه! چون مدام تو دوراهی هستین که میشه بهشون اعتماد کرد یا نمیشه و ....
7- وقتی رئیستون میزنه زیر قراردادتون و شما کپی قراردادتون رو گم کردید! چیکار میشه کرد؟